Ruusuisia unelmia, reipasta arkea. Keltaista taloa asuttavat kuusihenkinen perhe, kaksi kissaa ja koira.

22 maaliskuuta 2013

Viherpeukalo virkkuukoukulla

Äitini oli meillä alkuviikosta käymässä. Kerkesin siis vähän istuskella ja kaivelin käsityöpussukat esille. Sain isoäidinneliötyötä eteenpäin. Vaikka vielä riittää koukuteltavaa. :)



Pääsiäisruoho on alkanut kasvaa. Lapset ovat riemuissaan seuranneet joka päivä uusien versojen nousua. Olen itsekin hyvillä mielin, että kerrankin on ruohot ajoissa. Viherpeukaloni on ehkä siirtymässä edes hitusen pois kämmenen keskipisteestä, sillä kasvavan ruohon lisäksi ennen joulua lahjaksi saatu kasvi on edelleen hengissä. Jee. Se on jopa vähän kasvanut lähtötilanteesta. :D



Käytän bloggaamiseen lähinnä iPadia. Tähän asti olen kehystänyt jne kuvat Pixlr Express + ohjelmalla, mutta olen kaivannut sellaista, jolla saa laitettua tekstiä kuvaan ja tehtyä kuvakollaaseja. Löysin AppStoresta Pic Collage nimisen appin. Kivalta jutulta vaikuttaa. Postauksen kuvat on tehty sillä. Jos joku osaa kertoa paremman ohjelman ( esim. jolla saa myös vaakakuvia), saa vinkata, olen keltanokka näissä jutuissa.

Kävin äidin kanssa naapurissa Tupperware-kutsuilla. Ihania violetteja juttuja oli myynnissä... mutta koska mulla on nyt tarkoituksena enemmänkin tyhjentää kaappeja kuin täyttää niitä entisestään, pitäydyin alkuperäisessä suunnitelmassani ja tilasin vain vihanneskuorijan. Olen kymmenisen vuotta ollut tyytyväinen yleiskuorijan käyttäjä ja kun uudelle toiselle kuorimaveitselle tuli tarve, oli valinta heti tupperin yksilö. Mulla ei ole mitään kytkyä TW:een, kehunpa vaan hyväksi kokemaani tuotetta. :)



Mutta nyt nokka kohti perjantaisaunaa. Tosin sitä ennen pitää vielä suorittaa suunitelman mukainen perjantaisiivoustehtävä. Olen jotakuinkin pysynyt suunnitelmassa, jee. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti